ceturtdiena, 2009. gada 19. februāris

Sapnis 4dienas rītā

Process sākas latviešu valodas klasē, kad jau tiko beidzas 1 no 2 stundām. Ir starpbrīdis un cilvēki gatavojas semināram par Regīnas Ezeras ''Aku''. Es turpinu lasīt ''Mīlas Verdzeni''., bet tad izdomāju,  ka varētu pastīties kādu  no mūzikas klipiem youtubā. Ar Ilzi pabīdam priekšējos krēslus uz apakaļu un apsēžamies uz zemes. Skatam un te pēkšņi Katrīna sāk stāstīt, bet ne klases priekšā, bet gan stāvot klases vidū un runājot cilvēkiem, kuri ir tur. Sapratu, ka vaidzētu izslēkt mūziku un tajā brīdī skanēja Avenue D - Do I look Like a Slut? diezgan paskaļi. Mēģinu nogriest winampā, bet neizdodas tad uz mūzikas centra - arī nekā, tad izrauju tumbu vadus, bet tas arī nepalīdz. Šis bija brīdis, kad sapratu ka tā īsti nav 'dzīve, bet gan sapnis. 
Katrīna norunā savu stāstāmo, tad Plaude sūta visus ēst. Atbīdu galdus. Beidzot izdodas izslēgt mūziku, taču klases aizmugurē kāds to ieslēdzis uz telefona. Plaude padusmojas, bet netiek tā lieta izslēkta. Manu mantu savākšana ievilkās. Klases beigās divi cilvēki Artūrs un Rihards no pamatskolas laikiem dejo tupus, sejai priekšā turot kādu ļoti samazinošu lēcu. Es pasmejos un turpinu vākt savas mantas. Tad Plaude dejas soļos aiziet līdz tam galam un saka, lai beidzot iet prom. Iekšā nāk jau nākamā klases ar daudz mazām meitenītēm.  Šķiet, ka beidzot esmu savācies. Rokās man bija ''Mazā izvirtuļa komplekts'', miniatūrs mans plaukts, pāris grāmatas un lielā krūze ar kafiju karstu.  Pasaku mazajām atā! atā! un dodos tālāk, cenšoties saturēt to visu rokās. Pēc bŗītiņa mēģināju izvilkt cigreti. Man izdevās, tikai viss pārējajs bija nokritis uz zemes un, kad cigrete jau kūpēja, pamaniju ka nemu īpaši pacenties ar iziešanu no skolas, esmu pie stundu sarakstiem blakus skolotāj istabai. pohuj. Visu atstāju un eju uz sprta zāli. 
Atklāju savas bailes no šaurām kāpnēm, kad tur pārvietojas daudz cilvēki. Es pārvietojos pa lampām, kas kartājās no griestiem, jo tur nav tāda pūļa, bet šeit es atkal satiku Matīsu, tieši tā pat kā sapnī kas man bija 15 minūtes agrāk. Mēs netikām viens otram garām. 
Tad es pamodos.

Nav komentāru: