trešdiena, 2011. gada 9. februāris

ar sevi

man tik bieži gribētos teikt ka es nesaprotu
skumjākais ir tas ka es saprotu
un tas visu padara tik daudz grūtāku
man ir grūti dzīvot šajā sabiedrībā
es redzu cik salūzusi tā ir
tā darbojas pretēji savām interesēm
skumji ir tas ka mēs zinam kā var darīt labāk
mēs tikai neticam ka varam.
mums iemāca neticēt
skumji ir arī tas ka es tev varētu pateikt vienā teikumā to kas tev jādara lai justos labāk vienmēr.
skumji ir tas ka ja es tā izdarītu tu tam pretos stiprāk
mums māca pretoties
cīnīties vienam
neticēt
skumji ir āri tas ka man arī tam ir grūti noticēt
kad visi apkārt rīkojas pretēji
skumji ir arī tas ka cilvēki domā ka cilvēki nemainās
vel skumjāk ir tas ka viņi nemainās jo viņi domā ka viņi nemainās
man apkārtējie mēģina ieskaidrot ka es nesaprotu
un jo biežāk to saka jo vieglāk tam noticēt
Tas izplatās
viss izplatās
visas domās
visi vārdi
nekas nepaliek
nevar to apslēpt
bet to var ietekmēt
kad to mēģina, citi uzskata par savu uzdevumu pierādīt ka tā nav
labas lietas nenotiekot
jābūt reālam
nomācoši
tāds ir vairums
mēs nedrīkstot kļūdīties
nekad
tā mums māca
ja esam pret to esam nepareizi
ja jautājam mūs apklusina
skumji
man žēl par viņiem
es tādēļ raudu
es zinu ka man būtu vieglāk to nezinot
bet es negribu to
nezināt
to mēģinājuši ir daudzi
mainīt
bet vienmēr vairākums prtojas
vienmēr
līdz vairākums grib pārmaiņas
lai tiktu līdz 100 vaidzīgs ir gan 3. gan 99.
bez viņiem nevar
nekā

Nav komentāru: