piektdiena, 2009. gada 20. marts

Sāpes un 5 santīmi

Man šodien sāpēja sirds.
Citādi, bija ļoti saulaina un silta diena līdz debesis zilās nomainija dabesis pelēkās. Neatklājām lētā alus sezonu brīvā pilsētā, bet toties Preses bāra alus šodien garšoja labāk nekā citas dienas. Pēcāk nevēlojos doties uz filozofiju un skolas vestibilā pirmajiem pazīstajiem cilvēkiem uzprasiju -
Kur jūs?
Uz Izstādi. 
Par ieeju jāmaksā?
Nē.
Ideāli, jo man ir tikai 5 santīmi.
Mans mērķis šodien bija kaut kur aiziet, neskatoties uz to, ka man ir tikai 5 santīmi kabatā. 

Nonācu Rīgas galerijā Ivara Poikāna izstādē Natura Forte. Es šādās izstādēs parādos ļoti reti un man tādēļ grūti spriest par to kvalitāti un tādām lietām, taču man šī izstāde bija intresanta. Bieži negadās, ka pie vienas gleznas stāvu vairākas minūtes un ar intersi to pētu.

Pēcāk negribēju vel doties uz mājām un aizgāju līdz kinoRīga pēc BadDog kartītēm. Apskatiju ko labu kino piedāvā un tad kartītes man pavēstija, ka Futurshorts ir pavisam tuvu. Andrejsala aiztāta ar Spīķeri un jau nākamajā 5dienā.

Nākamā vieta Galerija Istaba. 
Vakar ilgstoši lasiju Remarka Melno obelisku. Protams, ēst gribas, taču ēdot ir grūti lasīt. Uz šo brīdi sev par brīnumu biju ieslēdzis TV kasti un tur drusku aprunāja Istabas pastkastīšu izstādi. Vaidzēja apskatīt. Dažas pastkastītes vienkārši lieliskas.

Tad devos mājās, uzcepu pelmeņus un sapratu, ka daudz kafija, tējas, pusfafrikāti, pēkšņas un smagas fisiskas aktivitātes savienājumā ar minimālu miega daudzumu un aktīvu ūdenspīpes pīpēšanu man radijušas sirds sāpes,bet varbūt man sāp plaušas. Grūti pateikt, bet šodien jāatpūšas

Nav komentāru: