otrdiena, 2008. gada 16. decembris

Kabummm

Nolēmu būt zaļš šodien. 
Kad tuvojās iziešanas laiks, sapratu ka atkal esmu kaut kur (istabā) pazaudējis atslēgas. Tad nu dabuju paskriet aptuveni 10 sekundes tik man pietrūka līdz vilcienam. Skolā man vai kādam no maniem skapīšbiedriem bija sagatavots super pārsteigums. Man šausmīgi patika. Skapīša durvis bija brutāli aizlīmētas ar plato skoču. Labi, ka man vienmēr somā ir plastmasas nazīts. Citā starpbrīdī skapīts vel ieguva ziemassvētku rotājumus un pēc tam cik dzirdēju skoč bijis sagraizīts, bet kad devos prom viņš jau bija atkal parasts.
Origo narvesenā bija jautrs pārdevējs, no kura pilnīgi plūda laba enerģija. No tā iespaidojoties, kādu dienu būs jāieliek Matīss alā uz 3 gadiem, lai pārbaudītu viņa izturību. Gribētos pašam ar ko tādu, bet negribas tērērt tik daudz laika nekam.

Nav komentāru: