trešdiena, 2011. gada 19. janvāris

Agrie rīta sapņi.

Pēdējās dienas man ir vienkārši lieliski rīta sapnīši. Tie turpinās pat, ja es uz īsu mirklīti pamostos. Šorīt (tagad ir 5:56 no rīta, sanāca pamosties) sapnī sākotnēji risināju sarežģītus(nosacīti) fizikas un matemātikas uzdevumus, pēcāk nedaudz nosarku, bet ātri apradu ar mūžīgajiem uz mani pavērstajiem cilvēku acu skatieniem. Norisinājās kāda grūti izskaidrojama kāršu spēle ar 18 cilvēkiem(savādi ka es atceros) Šobrīd ir sajūta, ka varētu arī atcerēties, kādas kārtis katram tika izdalītas vismaz pusi no tām, kas tika noliktas atklāti. Sēdēju galda abās pusēs vienā ar gaišu apziņu otrā, kā viens no četriem ļaunuma pavēlniekiem, tik galīgi ne ļaunā veidā vismaz man daļa no tiem. No bad puses skatoties pazinu visus izņemot tos kas bija manā pusē, jo tie kā slēpās un viņiem nebija vārdu. Tad ar kādu grūti izprotamu kāršu gājienu nonācu līdz punktam, kad vajadzēja sarakstīt notis dziesmai un izdomāt deju. Sāku rakstīt notis un tad mēģināju tās nospēlēt tik nesanāca, blakus sēdošā meitene parādīja kā tas jādara un ko esmu domājis ar to visu ko biju sarakstījis. Celties šik agri ir neparasti. ah Vakar praktizēju savas klaviatūras klavierspēles prasmes.

Nav komentāru: