sestdiena, 2011. gada 8. janvāris

Nogurums

Vakar pēc darba jutos izsmēlis spēkus, tāpēc atpūtos. Sāku ar filmu 127 Hours. Pie intro daļas jau ķermenis notirpa un smadzenes sasildījās. Ļoti patīkama satraukuma sajūta, jo gaidīju, kad varēšu to redzēt jau pāris mēnešus. Filmas Soundtracks jau sen pie manis un tika klausīts. Tās gaidas drošs filmu padarīja vel awesomeāku. No manas puses 10. Noklausījos 1000 awesome things bloga autora runu iekš TED un sapriecājos. http://www.ted.com/talks/neil_pasricha_the_3_a_s_of_awesome.html Vel šis tas un devos miegā. Sapņi bija spilgti un gaiši. Netīšām pamodos 3 naktī, bet ar nākošo reizi trāpīju uz drusku pāri 6.
Viena daļa sapņa bija ceļojums ar ģimeni uz Lietuvu, kur notika, kas silts. Otra daļa masku balle ar daudz pazīstamām sejām, taču nevienā brīdī netiku dziļāk par priekštelpu, jo meklēju kādu. Atradu cilvēkus, kuri tin jointu un pievienojos viņiem. Pēc tam sieviešu tualetē pārģērbāmies. Man bija balts uzvalks. Un Ilze un cits puika ar kuriem biju pārģērbies jau devās es nedaudz atpaliku, bet pēcāk sekojot viņiem izrādījās, ka esmu 3 sapņa daļā. Kur jāju uz dzīvnieka kuram ir liels begemota ķermenis ar īsām kājiņām un galvas daļā 4 resni ziloņa laik snuķi, tik viņš tos izmantoja, lai ātrāk pārvietotos, piesūcoties pie zemes un pavelkot uz priekšu savu lielo ķermeni, tādejādi palīdzot saviem mazajām kājiņām. Aiz sevis tas atstāja četras zigzagu joslas ar šķidrumu no šiem snuķiem, līdzīgi kā gliemežiem. Nespēju saskatīt vai tam vispār ir acis vai tas vadās tikai pēc snuķiem. Lai nu kā jāt uz tāda bija patīkami un ātri, vienīgi izrādījās, ka esmu sekojis kādai indiešu tūristu ģimenītei, kad to sapratu griezos riņķi atpakaļ uz balli, nodomājot ka ir sajūta kā Lietuvā un kāpēc es jāju uz šī dzīvnieka, lai kas tas arī būtu. Nedaudz skumji ka es tad pamodos.

Nav komentāru: