pirmdiena, 2009. gada 9. marts

pozitroni

Man radusies sajūta, ka paliek labāk. Pirms pāris dienām ievēroju cik sūdīga situācija ir valstī, palasot ziņu portālu rakstus. Un tomēr ekonomiskajā krīzē redzu vairāk pozitīva nekā negatīva. Varūt cilvēki beidzot sapratīs, ka vaig domāt un pirms kļūsti par ministru labāk izpildi IQ testu(iedvesma no filmas Religulous, laba arī citādi) Pozitīv - Esmu sācis dzert mazāk. Nē nevis mazāk, bet gribēju teikt retāk.  Mazāk nesanāk pareizi, jo kad dzeru, dzeru vairāk.


Citādi. Esmu vairāk pievērsies tējām un vakar pirmo reizi izmēģināju tēju ar pienu, agrāk mani tas biedēja, pat likās pretīgi, bet izrādijās pat ļoti baudāms. Turpmāk liešu pienu tējas krūzē biežāk, nezinu gan, cik labi tas iet ar tējām, ko nesmu vel mēģinājis nopienot, bet ir, pienā kaut kas ir.

Vel citādāk. Nekādi nebūtu uzinājis, ka man šodien ir nedzaudz paaugstināta tempretūra, ja nebūtu vakar uzsācis vienkāršas tabulas aizpildīšanu. Tempretūtra no rīta, vakarā, alkohols, miegs un pašsajūta. Vienīgā jēga šai lietai ir, ka gribas darīt kaut ko bez īpašas jēgas, tikai darīšanas pēc.

Nav komentāru: