sestdiena, 2008. gada 15. novembris

Skoļņiks un lietus

Rīts.
Skatos Hause jaunāko sēriju.
balss.
- Brauksi uz kauguriem?
+ Nē.
nolemju pagulēt vel.
pamostos. esmu viens mājās. turpinu gulēt.

Vēlāk.
Thinking puttys neapnīk. Brālim arī patīk.
Sarunas interneta vidē.
Arā tik patīkams lietus. Saģērbjos savā Esmu mājās. man ir pofig. stilā un dodos pastaigā ar lietussargu. Lietussargs salūst (shits happen).
Apmetu vel nelielu līkumu, kura laikā radās doma aizbraukt līdz jūrai.
Ceļā.
Ūdens no visām pusēm. Cilvēku atskatīšanās.
Viena saruna.
Izņemu austiņas.
- Skatos esi uzlabojis skoļņiku.
+ O jaa!
- Tev patīk ar viņu braukt?
+ Ja nepatiktu, nebrauktu.
- Man tavā vietā būtu kauns.
Skats, gaismā tumsā izskatas ideāli, smarža un mitrums, braucot nedaudz iekš jūras. Ideāli.
Rezultātā esmu nosvīdis, izmircisz un netīrs. Tieši tas, ko vēlējos.
Brālim patīk puttys kopš esmu atgriezies.

Piebilde.
Bez manis jau ir 5 cilvēki, kas redzējuši šo adresi.
Zemesvēža lietā. Pēdējo reizi viņu redzēju vakar. Viņam ir vairāk kā litrs zemes. Ceru, ka nav ielīdis lai nomirtu. Nolikšu šodien viņam kādu gardumiņu. Skatīšos vai rīt bus izmaiņas burkā.

Nav komentāru: