piektdiena, 2008. gada 14. novembris

Thinking putty

Biju jau sen ievērojos bet nedomāju, ka tas patiešām ir kā ir. IGādāties var šeit.
Vakar stundām ilgi sapņōju par šo lietu/vielu. Šodien tas notika, Viņš ir manās rokās. Es ar to nodarbojos jau visau dienu. milijons veidu kā izmantot.
Intresanti vai man tas kādreiz apniks. Tas ir tik kruti.

Bez sapņiem par Thinking putty šodien bija 18. novembra atzīmēšana skolas telpās. Tas nozīmē saīsinātas stundas un svinīgais pasākums. Daži no mums noturēja divus tādus. Otrajā bija nepieciešami aplaudētāji. Pirms pasākumiem un tajos bija milzīgas mocības, jo bioloģijā stāstija par taukiem. Vel nav bijusi bioloģijas stunda pēc kuras tā gribētos ēst.

Priecīgus jums valsts dzimšanas dienas svētkus Andri un Uģi - vienīgie, kas šeit jeb kad ir iemetuši aci.

2 komentāri:

Gaisma teica...

Un es, es, es!!! :)

Anonīms teica...

es jūtos atbildīgs tgd, haha. man tas gods. priekā! par latviju!