trešdiena, 2008. gada 12. novembris

Trešdienasp;;;;;;;;;;;;;;lp[;;;;;;;;;;


to ko es nepieminu to es nepieminu

no rīta valsis
Bioloģijā uzinu, ko jaunu, piemēram, sēņu un alus vieta uztura piramīdā vai par aitu vasku.
mani biedē, atkal (angļu valoda)
miegs kur tu rodies? (vācu valoda)
fizikā negulēju, jo filmēju cilvēkus.
pēc tam nosvīdu kā cūka, tieši tā kā vēlējos(Sports)
savācu jaunās pastkartītēs kino Rīga un braucu mājās. Uz perona apmulsu, ieraugot vilcienu ar gala mērķi Priedaine. Tas nozīmē, ka varu kļūdīties un netikt līdz mājām kaut kad nākotnē.
Lai nu kā iekāpu vilcienā, apsēdos vienā no pēdējajām brīvajām vietām un sāku rosīties iesākumā ēdu frī tad big mc tad frī. ik palaikam uzdzēru kolu. kad palika biezāks izdomāju paklausīties mūziku. Šados brīžos es nesmu laimīgs ka austiņas ir somas lielajā nodalijumā. piekrāmēju zemi. apgāžu kolu( labi ka vāciņš). izlaidīsim periodu kad es skatos kā cilvēki guļ.
No stacijas līdz mājām in subaro. patīkami.
pēc tam nosvīdu kā cūka2 (pirts)
3dienas ir labas dienas.

Nolēmu ka Zemesvēzim līdz rudenim pie manis būs labāk.

Nav komentāru: